Tweede Kamerleden op werkbezoek in Uden

UDEN - De Tweede Kamerleden en tevens defensiewoordvoerders Ronald Vuijk (VVD) en Sultan G√ľnal (PvdA) brengen op dinsdag 14 juli een werkbezoek aan de gemeente Uden. Dit gebeurt op uitnodiging van burgemeester Henk Hellegers. Het thema van het werkbezoek zijn de economische aspecten van de komst van de F35 (JSF) op de vliegbasis Volkel.

De beide kamerleden spreken met het Udense college van B en W. Het college wil bij de beide Kamerleden aan de orde stellen welke kansen en mogelijkheden zij zien voor Uden en de regio vanuit het politieke perspectief dat de komst van de F35 gepaard gaat aan economische voordelen en kansen voor ons land.

Bedrijfsleven

De Kamerleden gaan over hetzelfde thema ook in gesprek met een vertegenwoordiging van het bedrijfsleven en onderwijs. Daar zijn burgemeester Hellegers en wethouder Vonk van Economische Zaken ook bij aanwezig. Ook hier zal aan de orde komen welke kansen ondernemers en onderwijs zelf zien. Het werkbezoek wordt afgesloten met een informele ontmoeting van de beide Kamerleden met de raadsfracties van VVD-Leefbaar Uden en PvdA.

Bron artikel : Kliknieuws