VVD-Leefbaar Uden op campagne

Met minister Blok een ‘blokje om’

Uden – Vandaag zijn minister Blok met leden van VVD-Leefbaar Uden campagne gaan voeren voor de Tweede Kamer verkiezingen, welke aanstaande woensdag worden gehouden. Ook VVD-kamerlid Hayke Veldman sloot zich bij het gezelschap aan. In het centrum van Uden en in de Drossaard werd door de VVD’ers in gesprek gegaan met kiezers.

De minister van Justitie Stef Blok heeft het deze dagen erg druk met campagne voeren. Samen met onze wethouder, fractieleden en campagneteam van VVD-Leefbaar Uden ging Stef Blok een ‘blokje om’. Hij kreeg opvallend veel waardering en steun van de mensen.

Uit de gesprekken met de kiezers bleek dat veel mensen erg tevreden zijn hoe het in Uden gaat. Zij hopen dat het zo door blijft gaan. “Uden is ook goed uit de crisis gekomen. Uiteraard spelen de lokale liberalen hier een grote rol in, maar het is belangrijk dat dit wordt ondersteund vanuit Den Haag. Daarom is ook een grote landelijke VVD van groot belang”, aldus Stef Blok.

Foto's :

Het Udense VVD-Leefbaar Uden team met minister Kamp