'Vuur en enthousiasme' op lijst VVD-Leefbaar Uden dankzij Maarten Prinssen

Lijsttrekker Maarten Prinssen © Van Assendelft Fotografie

UDEN - Maarten Prinssen is definitief de nieuwe lijsttrekker van VVD-Leefbaar Uden bij de komende gemeenteraadsverkiezingen. Dat hebben de leden van de partij dinsdagavond bepaald tijdens de vergadering over de kandidatenlijst.

Voorzitter Peter van den Heuvel is nog altijd 'zeer blij' met de veelbesproken eerste man op zijn lijst. ,,Hij zorgt voor vuur en enthousiasme", aldus Van den Heuvel over Maarten Prinssen in wiens café de partijvergadering van het VVD-netwerk Maashorst (waar ook Boekel en Landerd onder vallen) werd gehouden. Een kleine zeventig leden waren present.

Maarten Prinssen krijgt steun van de huidige raadsleden Annemarie van Asseldonk (op 2), Ton de Vroomen (3), Jan Hens (5) en Jeroen Willems (op 7). Daartussen in enkele nieuwe gezichten zoals Victor Smits (4) en de jonge Bart van Gijn (op 6) die dinsdag ook nog een muzikaal optreden verzorgde.

Prominent raadslid Robert van den Berg verlaat de Udense politiek. Hij staat als steunlid op plek 49, net voor voorzitter Peter van den Heuvel die op de kandidatenlijst de laatste plaats bezet.

Zie ook >>> Brabants Dagblad