'Goeie Peer' voor Rob Scheepers

Tijdens de Udense pronkzitting kreeg tonproater Rob Scheepers uit handen van onze lijsttrekker René Peerenboom de 'goeie Peer'. Aan het einde van zijn humorvolle act als politieagent toonde hij de poster van VVD-Leefbaar Uden. Hij refereerde aan de landelijke aandacht die de poster heeft gekregen.

Rob vroeg aan de zaal wie deze slogan "Stem op een Goeie Peer, daar plukt U'den vruchten van!" heeft bedacht. Door Han Gootzen, lid van ons campagneteam, werd de arm opgestoken. Daarna vroeg hij of ook de lijsttrekker aanwezig was. Daarop liep hij naar René Peerenboom en gaf hem een hand. Door onze lijsttrekker werd Rob Scheepers bedankt voor zijn buut (en de gegeven reclame :) en werd hem een 'Goeie Peer' overhandigd. Onze lijsttrekker werd door Rob zelfs met onze premier Mark Rutte vergeleken. De volle zaal schaterde van het lachen.

Begin december heeft Rob Scheepers overigens ook opgetreden op het Markante Diner van VVD-Leefbaar Uden. Vorige week, toen onze poster in de landelijke media aandacht had, heeft hij de volgende tweet verzonden: "Ik heb laatst dus opgestreden voor René Peerenboom van VVD-Leefbaar Uden. Iedereen kreeg een peer van René. #yolo". VVD-Leefbaar Uden heeft ontzettend genoten van de pronkzittingen van De Knoerissen in de nieuwe Knoerissenstal Markant Uden. Geweldig ook dat we Rob Scheepers de 'Goeie Peer' konden overhandigen!

Hieronder de foto's van de overhandiging van de 'Goeie Peer'.