'Goeie Peer' voor Saturnus en Muzerijk!

Volleybalvereniging Saturnus heeft de 'Goeie Peer' ontvangen van VVD-Leefbaar Uden. Deze werd uitgereikt voorafgaand aan de eerste officiële wedstrijd in de nieuwe sporthal in Muzerijk. De drie 'goeie peren' Hans van Zon, Twan van Hout en Bart Hendriks waren blij verrast.

Door lijsttrekker René Peerenboom werd stilgestaan bij de nieuwe ontwikkelingen in Uden als ziekenhuis, hotel en winkels. Hier hoort ook Muzerijk bij. Belangrijk voor de leefbaarheid, want Muzerijk is het kloppend hart van de Bitswijk. Een mooie combinatie van onderwijs, sport, welzijn, zorg en wonen.

Sleutelwoord voor het succes van deze samensmelting van functies is samenwerking. Door inspanningen van verschillende partijen is dit tot stand gekomen; ook de exploitatie zal gezamenlijk worden opgepakt.

Door VVD-Leefbaar Uden zijn alle partijen bedankt en wordt in het bijzonder Saturnus in het zonnetje gezet. Hans van Zon en Twan van Hout hebben een belangrijke rol gespeeld om Saturnus binnen Muzerijk een goede plek te geven. Ook hoofdsponsor Bart Hendriks van bouwbedrijf Hendriks-Coppelmans is met de andere sponsors een 'goeie peer' voor de vereniging. Saturnus heeft haar 50-jarig jubileum gevierd en het vrouwenteam werd onlangs nog tot Udense sportploeg van het jaar gekozen.

VVD-Leefbaar Uden wenst Saturnus en alle andere partijen veel plezier en een voortzetting van de goede samenwerking in Muzerijk toe!