Reageren ?

CAMPAGNE VVD-LEEFBAAR UDEN GESTART MET ‘GOEIE PEREN’

Maandag 9 december 2013 is VVD-Leefbaar Uden officieel gestart met de campagne voor de aanstaande Gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014 In een vol restaurant van Markant werd de campagne gepresenteerd aan een grote groep geïnteresseerden. Centraal staan de "Goeie peren", uiteraard een knipoog naar lijsttrekker René PEERenboom.

Een kleine 100 mensen waren aanwezig op het "Markante VVD-Leefbaar Uden Diner". Organisator Han Gootzen: "Vier jaar geleden was zo'n gezellige avond een start van een hele goede campagne. Dat wilde we deze keer weer doen. Het is fijn te merken dat er nu nog meer mensen zijn bijgekomen. De sfeer is uitstekend en de mensen zijn zich bewust van het belang van de verkiezingen. Uden moet op de huidige koers doorgaan. Met een stem op VVD-Leefbaar Uden is daarop de meeste kans". De afgelopen weken heeft VVD-Leefbaar Uden zich goed voorbereid. Het verkiezingsprogramma is gereed en wordt binnenkort openbaar gemaakt. "Ook heeft de partij een kandidatenlijst met 50 Goeie Peren", aldus voorzitter Peter van den Heuvel, "want het is goed om te laten zien dat wij een echte Udense volkspartij zijn".

Door lijsttrekker René Peerenboom werd in zijn toespraak gewezen op de behaalde resultaten van de afgelopen vier jaar, zoals de bouw van ziekenhuis, hotel Van der Valk, evenementenhal en de V&D en H&M. "Bij ons geldt: successen uit het verleden zijn een garantie voor de toekomst". Naast een hapje en een drankje werd er ook flink gelachen. Tonprater Rob Scheepers zorgde voor een flinke portie Politieke Slappe Klets.

Bron : VVD-Leefbaar Uden

Uden, 10 december 2013