Uden bij Nieuwsuur!

Onze lijsttrekker en wethouder René Peerenboom was afgelopen donderdag te zien zijn in de uitzending van Nieuwsuur. Uit onderzoek van de Vereniging Eigen Huis bleek dat de gemeente Uden de OZB-belasting de afgelopen vier jaar nauwelijks heeft laten stijgen, in tegenstelling tot veel andere gemeenten. Uden werd vergeleken met Gemert-Bakel en dat pakte voor Uden erg positief uit. Niet alleen in OZB, maar ook in allerlei andere ontwikkelingen.

Wethouder René Peerenboom: "Ondanks de crisis hebben wij de portemonnee van onze inwoners ontzien, zowel voor de minima als de huizenbezitters". Er zijn opnamen gemaakt bij o.a. de evenementenzaal Markant, V&D en H&M en nieuwbouwwijk Volkel-West. "Want we hebben ook slim ge├»nvesteerd in de toekomst van Uden, zonder dat de burger de rekening, in de vorm van een hoge OZB, gepresenteerd heeft gekregen. Ik had Nieuwsuur ook nog graag meegenomen naar het nieuwe ziekenhuis en nieuwe hotel van der Valk, maar zoveel zendtijd kregen we helaas niet. Al met al een goede reclame voor Uden".

Kijk hier voor de uitzending: