Onze verkiezingsposter weer op TV

In de afgelopen dagen is onze verkiezingsposter van VVD-Leefbaar Uden wederom op de landelijke TV geweest. Op 2 maart bij het NOS-journaal van 20.00 uur was onze poster 'Stem op een goeie Peer, daar plukt Uden vruchten van' duidelijk in beeld.

In De Wereld Draait Door op 3 maart deed Paul de Leeuw een oproep aan de kijkers om vooral te gaan stemmen op 19 maart. Ook onze slogan werd besproken. Volgens Paul de Leeuw was het "slim bedacht".

Op dezelfde dag kwam in The Social Club van BNN, het programma waar onze lijsttrekker René Peerenboom al eerder in te zien was, de verkiezingsposter te zien in een foto van Times Square in New York.

Lijsttrekker René Peerenboom: "Het is natuurlijk ontzettend leuk dat onze campagne landelijk zoveel aandacht krijgt. Belangrijkste is wel de boodschap er achter. Het gaat goed in de gemeente Uden en dat willen we zo houden. Het gaat 19 maart tenslotte om de kiezers uit Uden, Volkel en Odiliapeel". Eerder was de verkiezingsposter al te zien bij RTL Late Night, Hart van Nederland en Nieuwsuur.

Zie ook Kliknieuws