VVD-Leefbaar Uden doneert aan kinderafdeling Bernhoven

Op de kinderafdeling van Bernhoven is maandagmiddag een donatie overhandigt van 900,- euro. Dit bedrag is opgehaald tijdens een spinningevenement op zondag 9 maart jongstleden. Het evenement was een initiatief van VVD-LeefbaarUden in samenwerking met BodyVision.

Tijdens het evenement werd er gefietst tegen een bedrag van 10,- euro per fiets per uur. Daarnaast was er een spontaan initiatief van Eva Hartman. Ze heeft perencake gebakken en verkocht om zo nog meer geld op te halen voor dit goede doel. Eva Hartman mocht samen met VVD-Leefbaar Uden lijsttrekker René Peerenboom de cheque overhandigen aan de medewerkers van de kinderafdeling. Dit gebeurde in het bijzijn van Hans van Luit namens de 'Vrienden van Bernhoven' en Anne Marie Kamp van BodyVision.

René Peerenboom: 'VVD-Leefbaar Uden is trots op het nieuwe ziekenhuis in Uden. De kinderafdeling van Bernhoven is nog maar net operationeel. Er is behoefte aan spelmaterialen voor de broertjes en zusjes van patiëntjes op de couveuseafdeling. Het geld wordt gebruikt voor een interactief scherm en wordt daarmee goed besteed.'

Zie ook artikel op Kliknieuws

Rene Peerenboom (midden) in actie

Kandidaat Anne Marie Kamp (nr.6 op lijst) geeft instructie