VVD-LEEFBAAR UDEN MEEST NIEUWE LEDEN

VVD-Leefbaar Uden heeft de meeste nieuwe leden van alle grote VVD-afdelingen van Brabant. Over de periode 1 april tot en met 31 december 2013 heeft de Udense afdeling maar liefst 36% meer leden gekregen. Hiermee wist VVD-Leefbaar Uden een ledenwerfactie van de Brabantse VVD te winnen.

Door de voorzitter van de Brabantse VVD Ed van der Sande werd de winnaar bekend gemaakt tijdens de nieuwjaarsreceptie van de VVD Brabant in zaal De Stapperij in Veghel. Van der Sande: "De Udense VVD is door haar combinatie met de lokale partij Leefbaar Uden uniek in Nederland. Zij hebben als eerste de landelijke en lokale politiek samengebracht en maken zo gebruik van de kracht van beide. Dit is niet alleen bestuurlijk onderscheidend, maar ook de resultaten die VVD-Leefbaar Uden in Uden heeft geboekt zijn, zeker in deze crisisjaren, onderscheidend. Wij vinden het daarom niet raar dat VVD-Leefbaar Uden ook deze prijs wint, want hun lokale binding is groot."

De prijs bestaat uit een bedrag van € 1.500,- welke voor de campagne van VVD-Leefbaar Uden wordt ingezet. De prijs werd in ontvangst genomen door lijsttrekker RenĂ© Peerenboom. "Hiervoor kunnen we veel 'goeie peren' kopen", zei hij met een knipoog naar de campagne van VVD-Leefbaar Uden.

Ook Tweede Kamerlid en vice-lijsttrekker voor de Europese verkiezingen Cora van Nieuwenhuizen feliciteerde VVD-leefbaar Uden. "Ik ben al verschillende keren in Uden geweest. Het enthousiasme van het gehele VVD-Leefbaar Uden team is geweldig. Deze gedrevenheid betaalt zich nu ook uit in een enorme ledenaanwas. Chapeau!"

Overhandiging van de cheque voor VVD-Leefbaar Uden

De prijs voor de winnaar van de Brabantse ledenwerfactie werd door Brabantse VVD voorzitter Ed van der Sande en Tweede Kamerlid Cora van Nieuwenhuizen overhandigd aan lijsttrekker Rene Peerenboom van VVD-Leefbaar Uden, onder toeziend oog van VVD-Leefbaar Uden kandidaten Anne Marie Kamp, Michaël Ham, Marjorie van Geenhuizen en Wyno Zwanenburg.

Uden, 6 januari 2014

Bron : Kliknieuws